Startpagina   Help Inloggen Registreren  
28 Maart 2024, 13:44:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
 
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Ride on Tyre protection  (gelezen 14431 keer)
Ride on Tyre protection (14431 x gelezen)
Gepost op: 14 Januari 2018, 17:48:56
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Gepost op: 14 Januari 2018, 17:48:56 »

Hallo allemaal,

Een tijdje terug heb ik in de Facebook groep de Motorrijder een vraag gesteld wie er ervaring heeft met het gebruik van Tyre protection in de band. Dit omdat ik een andere motor krijg die is voorzien van banden met een binnenband vanwege gespaakte wielen. Hierbij is het niet mogelijk om de band te repareren dmv een prop.Dit heeft er toe geleid dat er hierover een levende discussie is ontstaan over de voors en tegens van dit product. Nou blijken er een heleboel onzin verhalen de ronde te gaan over dit product. Zoals dat het de velgen zou aantasten enz. Nu heeft de producent van Ride on Tyre protection een fantastische actie opgezet om voor eens en altijd af te zijn van deze discussie. De tegens kwamen voornamelijk van banden producenten en leveranciers die hiermee bang zijn dat ze minder banden zullen gaan verkopen.
Ride on stelt maar liefst 200 motorrijders in de gelegenheid om dit product GRATIS uit te proberen in ruil voor je bevindingen. Eventuele gevolgschade( aantasting van de velg door dit product) is voor rekening van Ride on.
Ik heb me reeds aangemeld om aan deze test mee te doen.  Aanmelden kan via : test@ride-On.eu . Maar wees er wel snel bij want de groep de Motorrijder heeft erg veel leden en vol is vol.
Ter verduidelijking: ik heb er geen enkel belang noch voordeel bij of jullie wel of niet hieraan mee willen doen!

Tevens is het van belang om te melden dat dit product NIKS te maken heeft met onze adverteerder Ride- on- Motorreizen, die toevallig de zelfde naam hanteert.

Ik zal tegen die tijd, mits ik in aanmerking kom om aan deze test mee te doen, mijn eigen ervaringen over dit product hier  melden.

Met vriendelijke groet,

Ronald van der Klooster.
Gelogd
Gepost op: 15 Januari 2018, 16:03:52
Antwoord met citaatCitaat
Henk Pasman
Bestuur
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 176



« Antwoord #1 Gepost op: 15 Januari 2018, 16:03:52 »

Hoi Ronald,

Triumph, de nieuwe standaard!!!!!

En dan velgen waar een band met binnenband op moet.
Dat doe je tegenwoordig toch niet meer.!!!!!!

Groeten Henk.
Gelogd
Gepost op: 16 Januari 2018, 11:33:29
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #2 Gepost op: 16 Januari 2018, 11:33:29 »

Overigens is dit product niet alleen geschikt voor banden met een binnenband maar ook voor Tubeless banden!
Hierdoor zou je minder snel lekrijden en blijven de banden beter op spanning. Tevens hoeft de band dan niet meer voorzien te worden van banceerlood omdat het product het wiel balanceert.
Ik weet het klinkt wellicht ongeloofwaardig, maar daar is juist deze test voor bedoeld om het tegendeel te bewijzen.
Kijk maar eens op de site van Ride On!

Gr, Ronald.
Gelogd
Gepost op: 16 Januari 2018, 14:16:41
Antwoord met citaatCitaat
Henk Pasman
Bestuur
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 176



« Antwoord #3 Gepost op: 16 Januari 2018, 14:16:41 »

Lijkt mij zeker zeer ongeloofwaardig.
Dit product kan zeker niet het onbalans in de velg compenseren.

Naar mijn bescheiden mening.

Groeten.
Gelogd
Gepost op: 16 Januari 2018, 14:38:02
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #4 Gepost op: 16 Januari 2018, 14:38:02 »

Ik zou zeggen doe mee aan de test en laat je overtuigen Henk!

Gr, Ronald.
Gelogd
Gepost op: 16 Januari 2018, 14:47:14
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #5 Gepost op: 16 Januari 2018, 14:47:14 »

kijk maar eens op hun site Henk!


https://shop.ride-on.com



Gelogd
Gepost op: 16 Januari 2018, 15:54:08
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #6 Gepost op: 16 Januari 2018, 15:54:08 »

inmiddels kan ik mededelen dat ik ben uitgeloot om aan deze test te mogen meedoen!

groet, Ronald.
Gelogd
Gepost op: 18 Januari 2018, 18:28:34
Antwoord met citaatCitaat
Jaap v.d. Berge
Lid IJselrijders
Jr. Member
*
Offline Offline

Berichten: 62



« Antwoord #7 Gepost op: 18 Januari 2018, 18:28:34 »

Hallo Ronald,

Ik neem aan dat je bedoelt dat je bent IN-geloot, want als je bent uitgeloot dan mag je niet meedoen!

Verder denk ik dat Ride-On met dat balanceren bedoelt dat er door toepassing hun product geen ON-balans in het wiel ontstaat. In het filmpje op hun site roept de berijder dat hij geen onbalans bemerkt, maar dat bemerk ik ook niet als ik zonder dat product ga rijden. Verder kan ik mij niet voorstellen dat een half-vloeibaar product dat zich langs het gehele binnenoppervlak van de band moet verdelen het lood, wat doorgaans op één plaats van het wiel zit, kan vervangen. Het product zou zich dan enorm ON-gelijkmatig in de band moeten verdelen gezien het veel lagere soortelijk gewicht ervan t.o.v. het lood.

Groet, Jaap
Gelogd
Gepost op: 24 Januari 2018, 11:27:52
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #8 Gepost op: 24 Januari 2018, 11:27:52 »

Ter info!
Gelogd
Gepost op: 11 Februari 2018, 17:10:41
Antwoord met citaatCitaat
Henk Put PR-commissie
Extern
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 151



« Antwoord #9 Gepost op: 11 Februari 2018, 17:10:41 »

Ook ik was terughoudend over deze producten. Vandaag na een produkt presentatie bij Ride on, toch mijn bandjes laten vullen met deze gel. Ik hou het dit komende seizoen wel in de gaten hoe dit zich verder ontwikkeld.
Gelogd

Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam steekt in de auto.
Gepost op: 11 Februari 2018, 18:12:16
Antwoord met citaatCitaat
Ronald v.d. Klooster
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 224


Triumph Tiger, The adventure bike!


« Antwoord #10 Gepost op: 11 Februari 2018, 18:12:16 »

Ook ik heb het product nu in de banden! Dat lijkt me de beste manier om er achter te komen of het werkt of niet.
Tijdens onze Koekstadrit is Ride on Tire protection aanwezig met een stand waar je voor alle vragen terecht kan en eventueel je band kunt laten vullen met dit innovatieve product.

Gr, Ronald.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!