Startpagina   Help Inloggen Registreren  
16 April 2024, 07:19:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
 
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: navigatie workshop  (gelezen 7716 keer)
navigatie workshop (7716 x gelezen)
Henk Holmer
Gepost op: 26 Februari 2017, 13:37:06
Antwoord met citaatCitaat
Henk Holmer
Gast
« Gepost op: 26 Februari 2017, 13:37:06 »

Zou het nuttig kunnen zijn, als er binnen onze club uitleg kan geven over het maken van route's
en inladen van route's in de Garmin apparaten. Sinds het gebruik van Garmin Basecamp zijn er volgens mij(waaronder ikzelf) niet zo goed meer uit de voeten kunnen met hun navigatie. Ik had volgens mij al eens vernomen van Jos dat daar wel aangedacht is binnen de club maar nog niet concreet iets me gedaan is. Mijn vraag is dus: Als er iemand binnen onze gelederen is die de kunst van het bedienen en bewerken van route's op basecamp is dat met degene die dat niet  beheersen een keer op een avondje willen delen.
Gelogd
Gepost op: 26 Februari 2017, 14:13:08
Antwoord met citaatCitaat
Peter Wolsing
Lid IJselrijders
Full Member
*
Offline Offline

Berichten: 133



« Antwoord #1 Gepost op: 26 Februari 2017, 14:13:08 »

Hallo Henk,

Ik weet zeker dat het voor een aantal leden van de IJselrijders nuttig is om een extra uitleg te krijgen v.w.b. navigatie. Er zijn een aantal leden die er héééééél handig mee zijn.
Bij deze wil ik een oproep plaatsen aan deze handige mensen om zich te melden om een voorlichtingsavond te geven.

Ook zal ik deze vraag meenemen in de BV om te kijken hoe hier handen en voeten aan gegeven kan worden.

Dank voor je vraag, groet Peter
« Laatste verandering: 28 Februari 2017, 22:09:39 door Peter Wolsing » Gelogd

"Let the good times roll"
Gepost op: 22 Maart 2017, 19:30:29
Antwoord met citaatCitaat
Herman Mossink
Lid IJselrijders
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 14


HOU HET RUBBER OP DE WEG!!!!!!


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Maart 2017, 19:30:29 »

Ik rij sinds kort met een TT410. Die kan ook gewoon GPX bestanden aan dus dat is handig.
Het kunnen gebruiken van kleine trucs om mooiere routes te maken is altijd handig, maar Basecamp is toch inmiddels een beetje achterhaald of ingehaald door Myrouteapp. Ik ben van plan om de videotraining over Myrouteapp aan te schaffen. Misschien is er iemand die de 2 programma's naast elkaar kan laten zien met de voor- en nadelen.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!